onsdag 22. oktober 2008

BRANNBIL!

For å kjøre en Ronja; Soundtrack akkurat nå: The First Song - Band of Horses



Hoppsann! JEEEEG KJØRTE BRANNBIL I DAG! Det er det første jeg vil si.. Absolutt dagens høydepunkt. Etter at jeeeg og Elise dro ned til skolen for å få gratis pizza og seeelvfølgelig å få med oss litt trafikksikkerhet på opplegget på skolen(Derfor den kræsja bilen i forrige innlegg.. Heha) møtte jeg på turngeeks som jeg går på turn sammen med. De spurte meg hvordan jeg kom meg innover til hallen i dag.. "Buss...?" Svarer jeg.. "Du kan få sitte på i brannbil sammen med oss?" Fikk jeg til svar.. Jeg ble rett og slett overlykkelig da jeg fant ut at han ikke tulla.. Jeg ble så gira at jeg hoppa inn i bilen før jeg rakk og si hadet til Elise til og med. Hahah. Jeg har kjørt brannbil for første gang siden jeg var 5 år og gikk i barnehagen og jeg husker det som om det var i går.. Den gangen i barnehagen altså.. Eheh. Visste du forresten at når jeg lukter norske epler minner det meg om barnehagen? ^^ Mmmm.. Anyhow. Siden vi kjørte BRANNBIL(!) kom vi for tidlig til trening ooog bestemte oss for å bowle en runde for å bruke opp tia.. Men først dansa vi DDR! :D Wee. Lizm. Men vi var så dårlige at vi fikk game over før den siste sangen. Veeertfall.. Jeg vant i bowling. HÆHÆHH. Suckeerrrz! Etter seiersdansen forta vi oss opp til turnhallen. Vi kom ironisk nok for seint og jumpa rett inn i en hau med sit-ups. Da akrobatikken begynte ble det dafft. Jeg hadde mest lyst til å sove og det så det ut som det var flere som ville, sååå vi endte opp med å sitte og dafffffe.. For det meste.. Jeg har ledd mye i dag. Og det vil jeg si er bra. Jess. En god latter forlenger livet eller no? Ooog nå er jeg så trøtt at jeg holder på å skli av stolen.. Woho.. En god natts søvn forlenger livet? Helt sikkert! Jeg elsker vertfall å sove.. Og å le for den saks skyld.. I'm gonna live forever.. Jehi.




Randoms on tour.. Mart og Jahni i studietida i dag(Hvor jeg klarte å skrive ferdig en tekst som skulle være på nynorsk på bokmål. Hurra)




I LOVE IT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sikkert artig å sitte i brannbil da! He i aldri gjort faktisk :p

Tulipan sa...

Hihih. I storkosa me. :D