søndag 19. oktober 2008

Hairmodel?

Wow.. Jeg tar virkelig av i dag.. TO blogginnlegg på samme dag.. WOw.. Jeg tenkte å fortelle alle mine lesere om at jeg var hårmodell en dag. Jeg møtte opp på Luggen for at Wella-teamet som var der skulle få se på håret mitt. xD Hahah. Det var to frisører fra Wella som hadde kommet hit fra hovedstaden for å ha kurs for frisørene i molde. De trengte 6 modeller som de skulle fikse på håret.. Jeg ble plukka uuut. Hurra for meg! Min frisør, som hette Yngve var cooool. Han fortalte meg om hvordan han kom til å klippe meg.. Han sa det skulle bli litt kortere.. Legg merke til -LITT. Han farga det samme dagen jeg kom dit, men skulle klippe det dagen etterpå. Før jeg gikk fikk jeg beskjed om å skulke de siste timene, barbere leggene og ikke vaske håret.. xD Hahah. Flott!


Dagen etter møtte jeg opp rundt klokka ett, og da ble det enda mere venting, for ja, det ble en deeel venting dagen før også.. Da det endelig ble min tur, sa Yngve: "Jeg som brukte såå lang tid på å farge håret ditt i går.. Jeg har bestemt meg for å klippe kort! Jeg fikk en hefti ide i natt skjønner du! Og jeg har tenkt til å gjennomføre den!" Jeg ble littt skeptisk.. Jeg spurte så klart hvor kort han tenkte på.. "8 millimeter!" Sier han fornøyd.. Jeg ble driiitredd, og spurte han om han var seriøs.. Og, jess! Det var han.. Fram med barbermaskina, den blir skrudd på.. "Satan!" er det siste jeg sier før jeg ser håret mitt falle på gulvet.. Men heldigvis er det bare under.. Hah..


Da alle var halvveis ferdige, ble vi henta med maxitaxiii å kjørt til hotell Alexandra, hvor kurset skulle være.. Der sto det pizza å venta på oss. :D Jeey.. Vi fikk også hårprodukter for masse over 1000 kroner.. Dæven. Hahah. På scena satt jeg på verdens ekleste stol uten ryggstøtte.. JEhu. Og jeg så meg selv i profil på storskjerm.. Må være noe av det ekleste jeg har vært med på. Herreminhatt. xD HAhaha. Vertfall kjempegøy å være med på, og møtte ekstremt hyggelige folk.. Såååeee.. My story from me to you.

7 kommentarer:

Hippy sa...

fancy :)

Tulipan sa...

HOhoh. THe macmaaan. B-D

Hippy sa...

d var ikke så kort som jeg trodde da,,, :) så nesten for meg at du var helt skalla nærmest jeg... :)

Tulipan sa...

Hoh.. Heldigviiiis vart d ikkje d.. xD HAhah.

Hippy sa...

ja heldigvis :) hadde blitt litt for ille det ja

Anonym sa...

HEi :) JEg var nettopp hår modellen til Yngve jeg og, og han gjorde nesten det samme på meg bare jeg ble barbert på siden uten noe hår oppå og nesten ingenting bak :S

Anonym sa...

men ditt var drit kult forresten :)