tirsdag 21. oktober 2008

ACTION!

Jadda. Heisann og hoppsan folkens.. "Hva skjer'a baglera?" Som mammaen til Anne Berit så fint sa det. Eller skrev det forsåvidt.. På melding.. Ehee. Altså.. I dag, altså tirsdag er en travel dag.. Først må man pakke gymbag for å ha gym i første time, etter gymmen må man nermest springe fra dusjen og ned til historietimen man uansett kommer for seint til for å få høre at vi må ha time utover matfriminuttet fordi vi ikke kom til rett tid. Nå hørest det virkelig ut som jeg har hatt en forferdelig dag, men det har jeg faktisk ikke. Dagen min begynte med at jeg vokna av den rareste drømmen jeg noen gang har hatt! Fyy søren.. Tror den er sterkt inspirert(drømmen altså) av Ibsens en folkefiende som vi har holdt på med i norsken den siste tiden.. Okei.. Om jeg skulle skrevet ned hele drømmen hadde det tatt aalt for lang tid. Men det jeg kan fortelle er at den inneholdt kino, hester og kjerre, mann med apestatue, en pave og menn med skjegg, fugler store som mennesker og en fyr(som jeg på en eller annen måte hadde blitt fryyktelig glad i) som ingen ville at skulle være i nærheten av meg.

For å føre innlegget videre kan jeg fortelle aaat jeg har vært på gitaaaarkurs, thank you very much! Der gikk det i blues, barré-grep og Hotel California. Rett etter gitar, halvsprang vi(Altsååå Gunnhild, Anne Berit og meg) til bussen som først går rundt hele byen(nesten) før den går forbi Molde VGSSS(!) hvor jeg skal av for å delta på skoleteateret. Dette er virkelig noe av det jeg ser mest fram til på ei uke, jeg ler alltid nesten til jeg faller om av noe vi gjør eller av noe noen sier på skoleteaterrrret. Det er så masse brae folk der rett og slett. Så om du har problemer med lattermusklene eller trenger noe å gjøre en tirsdags-kveld vet du hva du skal gjøre!

Da klokka ble ni, alle hadde ropt hver sin lyd, Bjørn kom i sivile klær og vi endelig kom oss ut.. Bombombombom(Lydeffekt ala haisommer).. Midt på skoleplassen sto en kræsja BMW. En totalvraka bil sto midt på plassen med de små trea.. Jeg må innrømme jeg ble en smuule satt ut da jeg først så hva det var, og vi hadde en del morsome teorier på hvordan den hadde kommet dit.. "Hør nå her! Det er et romskip som har landet her, dere ser da vel det!" Så kom vi til å tenke på at det faktisk hadde vært en ulykke i Fræna hvor en hadde omkommet, så kanskje dette hadde noe med det å gjøre. Skremselspropaganda spørr du meeg! "Dette skjer om du kjører uten bilbelte"-kinda støff lizm.. Wow.. Tenk å bli klemt flat i en sånn blikkboks og ikke komme seg ut.. Satan.. Siste måten jeg vil dø på azza. Får sikkert høre noe om det i mårra på skoooln.. Kanskje det er noen som kræsja og så tok bilen trippel araber flikflak, som Kenneth så fint sa det, slik at den landa midt på skoleplassen, mens sjoføren fooor avgårde til.. Hvor?.. Telemark et sted?.. Hm.. Der har dere noe å tenke over! Altså.. Ikke hvor sjoføren ble slengt til, men å begynne ååå tenke på å lage skremselspropa....Nei.. OKEI.. For å komprimere en stressende skoledag, gitar og skoleteater... Moralen i dette innlegget er; Alltid kjør forsiktig ooog bruk bilbelte! OOG husk å øve på barré-grep.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj xD Laaaaang blogg :3 Arti å høre at na skoleteatret e arti da xD Heheh, trur på at d va rart å se na biln der xD utroligt random ;D mmmh... klassn min va faktisk involvert i å hjelpe sa folka som farte rundt i norege me na biln å greier.. laga sånne mobil medlinga å greier :P hehe, e sikkert gaanske lærerikt ;=)

Bwaah

Tulipan sa...

Hoh.. Ja, fant ut ta i dag at d faktisk sku vær meir enn kun den bilen der.. Vart satt opp skilt å sånne greiiierrr i dag da.. Så d vart litt meir.. Ehm.. Skjønnbart i dag da. For å sei d sånn.. xD