søndag 19. oktober 2008

My sweet comeback.

Jess.. Da prøver vi igjen. Sist gang jeg prøvde på et comeback var hele blogspot i krig med meg, så det flotte, lange innlegget jeg skrev den gangen for lenge siden forsvant ut i intet. Men vi, altså jeg, prøver atter en gang. Lisa, som er tantebarnet mitt var på besøk i går.. Og hun har begynt å blogge, det var hun som fikk meg til å tenke på å prøve igjen.. Ohyeah. Sist gang jeg prøvde skrev jeg om ting som hadde skjedd i sommer, og alt d tøffe som skjedde da.. Sommeren, for å få med det, ble fantastisk.. Det ble både Hove, Moldejazz og Raumarock på festivalfronten. Jeg vant også et festivalpass til Øya-festivalen i en fotokonkurranse i VG, men fikk det ikke fordi jeg ikke hadde fylt 18.. Jeeee.. Men dette ordner seg med en bloggende tanter og hennes hærskare av protesterende bloggere.. Heh. Så det blir Øya til neste år. ;D

Da jeg kom inn på bloggen her i går, kom det opp den ekstreeeemt irriterende sangen som jeg la på et slideshow lenger nede her.. Må virkelig beklage til 'alle' dere som leser bloggen min for at denne går om igjen og om igjen og om igjen når dere leser.. Hahah.. Men så spennende som det jeg skriver om er, vil jeg tro det er verdt det.

Okei! I går var det fest som sto på programmet.. Men slik ble det ikke.. Jeg sto opp klokka 2, spiste frokost og dro til Vestnes for å stjele ei Harry Potter bok hos søstra mi.. Der fikk jeg også møte alle de nyyydlige kattungene som de har fått seeg.. Boshi. Stine, som og er tanteungen min, ble med oss hjem igjen hvooor vi så Scruuubs. Voho. Hvor er Scrubs blitt av btw?! De har sluttet å sende det på tv2.. Lol lizm. Lisa kom senereee og vi hadde store planer om å komme oss ut å finne på no hefti.. Men sånn ble det ikke. xD Vertfall.. Vi gikk ut på verandaen for å bli kalde, sååå ordna vi oss pro drinker og hadde boblebad-slaberas. Superkoz. Jeeeesss..

2 kommentarer:

Anonym sa...

JESS, d va kooos ;D

Tulipan sa...

Jaaa-aa. ^^