mandag 3. november 2008

Mitt gjemmested bak gardinene..


Jess. Her sitter jeg når jeg kobler ut. I vinduskarmen blant alle skjerfa mine. Her har jeg akkurat fiksa meg et kjempesugerør slik at jeg slipper å flytte på glasset(Lat? Neeei, bare praktisk). Elise måtte komme inn å gi meg teppet forat jeg ikke skulle rive ned noe, og hun synes det er litt vel morsomt at jeg faktisk sitter der, derfor bildet. Jeg synes derimot det er kjempekoslig. Sitte krøka sammen med teppe, sjokolademelk, musikk og HarryPotter bok liksom.. Kan det bli bedre? Jajooo, det kunne vært stjerneklart, som det delvis også ble utover kvelden. C: Det er noe av det beste jeg vet, å sitte i vinduet å se på stjernene og bare koble helt ut.. Tenke på alt og ingenting. Man kan bli litt melankolsk av sånt, men personlig synest jeg at det er ganske så fint å være en gang i blant.. Jeg liker å være litt trist eller melankolsk av og til. Hahah. "Jævla emo.." Jeg hører nesten at du tenker det. Heha. Men, face it, man blir litt melankolsk av å sette seg å tenke. Men det er fiint. Det er ikke så veldig ofte jeg sitter og bare tenker, men når jeg først gjør det kunne jeg ønske jeg gjorde det mer. Vinduskarmen er mitt yndlingssted på hele den KJEMPEstore hybelen min, mitt gjemmested bak gardinene. : )
Har du no spesielt gjemmested? Tell me. ^^

7 kommentarer:

Michael sa...

Sært å sitte i vinduet, men morsomt :)

Tulipan sa...

D e kjempekosli i vinduet. C:

Hippy sa...

jeg bruker å gjemme meg bak containerene bakom elkjøp

Tulipan sa...

Neimen så trist da.

Inga - Sofie sa...

e bære en Tanita så kan finne på nåkkå sånt, and that's why i love you :)

Tulipan sa...

Aaawh. :D Zå zøt dueer. <3

MartiniApple sa...

nårjegblirstorskaljeghaethusmedkjempestorevinduskarmersånnatjegkansittederheletiden.