mandag 20. oktober 2008

School-blog.


Elise drikker vann. Lol? Vi har studietid akkurat nå. Jeg hører på p3 ooog om 10 minutt begynner drillpikene. Har sittet å ledd for meg selv i hele dag på grunn av morsomhetene til Radioresepsjonen.. Skolen blir bedre med p3 på øret altså.. Helt sant. Oooh. De har en konkurranse der du kan vinne billetter til The Killers, fly og hotell i London.. Alt du må gjøre er å ringe til Ronny(som btw har fantastisk fin stemme. Hahah.)s telefonsvarer å synge yndlingssangen din av The Killers.. HOhoh. Jeg vurderer sterkt å ringe inn å dumme meg kraftig ut med min flotte sangstemme.. Men jeg vil si at det eeer verdt å dumme seg ut for.. Dæven, nå fikk jeg melding fra Martine som sier hun har hatt lett kyssesyka.. Håper virkelig ikke jeg har drukket av samme flaske som henne.. O.O Eeeesj. xD

Åååwh.. Nå snakker de om "De USYNLIGE" av Erik Poppe som har vunnet priser på en filmfestival i USA.. Voah. Jeg så den på kino for ikke så lenge siden.. FOR EEEN FIIILM sier jeg bare. Fantastisk. Og Pål Sverre Valheim som spiller Thomas i filmen er såå kjeeeeekk..


Og da var blogginnlegget ferdig og flaska til Elise tom. For et sammentreff!


Sååå.. For å appellere til leserne.. Han dere noe favorittradioprogram? Eller noe som får skoledagen til å gå fortere? OG(!) hva synes dere om De USYNLIGE?

5 kommentarer:

Hippy sa...

Hører på Radioresepsjonen hver da, beste som er det :) oh lord!

Tulipan sa...

Deeet eeer så gøy! :D

Anonym sa...

hehe ;D Bra du he det gøy på skulen da ;) åh den konkuransen høres .. ;D arti ut, spesielt for han som ska høre på alt ;3 ... dakkar martine da :l Håpe d ikkje e for ille :p au at du ikkje he fått d da x) Hehe :D Ååh... Jaah.. De usynlige ;D Fantastisk film :) Utulig kult at den driv å vinn prisa i usa... det hadde i ikkje sett for meg ;P

mmh, i gjeng no ikkje på skule lengre. meeen ;) høre da på musikk, får stort sett dagen t å gå mye raskere... ;D

Tulipan sa...

Laaang kommentar. I like it. ;D Å i håpe au virkelig at i ikkje fær kyssesyka.. Damn.. D e d siste i vil ha.. Essjsjsj.

Anonym sa...

hehe ;D mmmh. D kan i godt forstå ;P e de vel ingen som vil ha... spesielt ikkje på sisteåret.