torsdag 6. november 2008

Korny føling.


Overskriften har egentlig ikke noe med innlegget å gjøre. Det er bare et drillpikesitat. Som er gøy. Ja... Okei. Here it goes:
Jeg har bestilt flybilett til Oslo og Bigbang billetter! 18 desember flyr jeg nedover, og 19. braker det løs! Martine ble med meg hjem etter skoleteateret på tirsdag ooog jeg bestilte! Mart hadde ikke penger i det øyeblikket, men har nå bestilt hun og! VI SKAL PÅ BIGBANG! Jeg kan ikke vente! Begge to ble høye på tanken, derfor laga vi oss boller og kakao og så på Bigbang konserten fra Øya. For en fantastisk konsert. http://nrkp3.no/konserter/?klipp=397039 <-- Sjekk den uut! Legg også merke til gutten med våte øyne av begeistring i begynnelsen. HAHah. Jeg skulle virkelig vert der, og det verste er at jeg hadde vunnet billett til øya festivalen, men ikke fikk den fordi jeg ikke var 18. Fantastisk gjort av VG, som lyste ut fotokonkurranse UTEN aldergrense. Og, ja, jeg er fortsatt bitter over at jeg gikk glipp av det. MEN igjen. Jeg fikk billett til neste år da. Heldigvis. Jeg hadde trossalt VG-norges beste festival bilde. Heha. Creds to me. Jeg så Bigbang på Raumarock 07 og det gir så mange fine minner! Bigbang er sommer! Uansett om konserten foregår midt på vinteren er jeg sikker på at inne i konsertlokalet kommer det til å bli sommer. C: Vertfall. Apropo konsert. Det gikk opp for meg i dag at det faktisk bare er 8 dager til jeg skal på Flogging Molly konsert, som jeg sist så på Hovefestivalen. For et band(!) sier jeg bare. Er du i dårlig humør, hør på Flogging! Fantastisk musikk. Fikk også med meg en konsert på p3 i går. Flashback. Jeg var trøtt og dritlei av alt akkurat da jeg fikk beskjed av Jahni å sette på p3. Der var Flogging, og humøret ble ganske masse bedre! Selv om sløvheten fortsatt hang litt igjen da..


Okei. Spørsmål nederst på siden er tydligvis poppis, sååå.. Få høre folkens.. Har dere minner til musikk, eller er det noe dere gleder dere grenseløst til? Del det gjerne med mitt opmerksomhetssyke kommentarfelt! B-D

4 kommentarer:

Jahni sa...

i har nokka i glede me grenseløst te ja... men tror det allerede e nevnt i innlegget ditt :D

Tulipan sa...

Wee! :D

Inga - Sofie sa...

e d ta bilde du vann ma? :)

Tulipan sa...

Jeeess. ^^