torsdag 13. november 2008

Hummer og kanari? lol

Hællæ folkens. I mårra braker det løs. I mårra blir det liv. I mårra kommer det til å ta av lizzåm, skjønneru? For, guss what?! I mårra drar vi til Oslo.. I mårra drar vi til Oslo på Flogging Molly konsert lizzåååm.. Hoooh. Å, ja.. Jeg gleder meg som en gris. Hurrahurra. Egentlig så bare skriver jeg for å skrive nå, har liksom ikke no spesielt å fortelle.. Hmm. Jo.. Russekortet må visst være ferdig designa i mårrrrra oogså. Crap. Åssååå! Mamma har fått seg facebook. Haha. Flott! Og ellers såå. Åh. Jeg var på turning i går, som er kjempegøy faktisk. Masse gøye folk der. ^^ Men anyhooow, da jeg kom hjem er det første Elise sier til meg at: "D e en pakke t d i kjøleskapet." Jeg ble selvfølgelig litt satt ut, og sprang(så mye det er mulig å springe i det lille kjøkkenet) til kjøleskapet, åpna å fant en pakke med skriften; "Til Tanita, Hilsen Gunnhild". Jeg pakka opp, og det var nesten så gledestårene trilla altså. Heeelt sant. Hjemmelagd smash. Gunnhild, du ER en engel. Hahah. Glad i sjokolade og potetgull? Neiida. ^^ Wee.

Jeg var ooog på dansing i dag, popping ftw. Og som alltid(nesten) er det kun 5 stykker som møter opp. Lool. Litt trist egentlig. Siden vi øver på the big show i bjørnsonhuset i januar. Hahah. Åherreminhatt! Vi har lært begynnelsen, og vi gikk gjennom det en del ganger. En av de siste gangene sa Åsmund, som er the great.. Ehm.. koreograf; "Tanita! Ta å dans gjennom det en gang alene!" Jeg ble selvfølgelig helt satt ut og driiitnervøs, selv om det bare var.. Ehm.. 5 stykk som så på.. Jeg var sikker på han skulle si no som: "Ser dere det der..? Sånn skal det ikke gjøres.." Men neida.. Han sa: "Se på henne når hun danser, og se hva hun gjør som ikke dere tre gjør.." Dæven så stolt jeg ble, men med mitt steinansikt sjulte jeg det lett.. Eksklusiv røpelse for alle mine blogglesere i dag altså. Heha. Jeg fikk og høre at jeg fikk til ticking delen bra, selv om jeg føler jeg ser heeelt mongoloyd ut. Men det er fiint. C:

For et 'hummer og kanari'(Jeg har aldri likt det uttrykket der..)-innlegg det ble i dag. YEah. Jeg har gaffa(Som i verbet) pcn min i dag, for at den skal lade.. Jeg klarte nemlig å miste ned hele dritten på ledning-input-sida slik at den ble føkka. Men den funker fint med litt gaffa. YEah.
Moral: Gaffa kan brukes til alt.. Ellerno.

Pluss at pappa kleip meg i nesa, så jeg slo han så hardt at jeg er sikker på at knoklene mine kommer til å hovne opp.. Esj.


Hahaha. Hummer og kanari I say! Some funny pictures fra forrige fest. Som btw va gøygøygøy.

Jaaaa, ta bilde av oss over bordet! Hurra!


Jeg fanga dem med teipen jeg hadde på leggen. De likte det.



Wee. Me and my guys. And my free food. Yeah.


HAHAHAHA. I say no more.

2 kommentarer:

MartiniApple sa...

hah. Gumminese. HAHH. Se så ekkelt gummi-nese ble i ett ord. Lol

Tulipan sa...

Gumminese, gummi, gumminese, gumminese.. Altså. Womanizer. HEHEAH