torsdag 20. mars 2008

Sommer, sol, og saltvann.




"Jævla hippiejævel! Flyta dej, hippiejævel!" Sa ekle nazistsvensken på tvn når det var en lege som stoppet ham fra å skjelle ut en mørkhuda lege.. Herreguud. Nasiztdritt. OMG! Han dro henne inn i et kott å klikka totalt med pistol! OMG. "Titta! Hun e jo NEGER!" Dæven for noen drittttsekkkz. Blir så frustrert. Fyyy. Okei.. Jeg skulle ikke blogge sintblogg nå.. Jeg skulle blogge om hvor fantastisk mye jeg ser fram til sommeren. xD Joda. I dag igjen lata jeg som om det var sommer.. Jeg har sommerklær, sommersko oog solbriller på meg.. Men ute er det massemasse snø.. Jeg får vondt av å se ut.. Det er ikke det at jeg ikke liker snø, meeen nåå kunne det godt ha blitt sommer syns jeg. Virkelig.. Sommer, saltvann og festival. Uh. Rett før påskeferien var det like før det ble sommer faktisk.. Det var helt bart, det var sol og vi var ute i sola i friminutta. Det lukta til og med sommer! For en hæærlig følelse. Mmm. Jeg skal på hovefestivalen i sommer.. I Arendal er det.. Og daa må man ha en stoor ryggsekk! Det fant jeg på rema1000. Jeg må ha stor sekk altså fordi det er langt vekk liksom.. Åå det ser så fænzi ut å være backpacking turist! Jeg mener det! Det er dritkult! xD Og siden jeg har planlagt å ta tog, først til Oslo ooog sååå videre til Arendal, satser jeg på å få litt tid til å være backpackingturist i Oslo.. Oh. Jeg håper virkelig det blir masse sol og varmt i sommer! Jeg vil ha konstant saltvannhår.. Jeg satser også stort på Big Bang konsert i sommer.. Sammen med Nicolai og bobla hans. Hohoh. Big Bang eeer seriøst sommer. Big Bang ER sommeren.. Mmm. -Nynnepåwildbird- Apropo Wild bird.. Stine, tanteungen min har den som ringetone. Må starte tidlig med god musikk. B-D Hihihii. Raumarock er også noe jeg gleder meg gruuusomt til! :D Hoho. Bliir så bra. Håper jeg vertfall.. Festivalcamp, musikk og alkohol. Jeg drikker ikke selv, men syns det hører med alkohollukt på festival. Faktisk. "I dont care what they say, I'm in looove with youuu." Bluah.. Nå begynner sonen.. AAwh.. Jeg har gode minner fra sonen-seing. xD Thihhih. Jeg liker det jeg tenker. Jaja. Jeg kan anyways ikke si med ord hvor mye jeg gleder meg til sommer, sol og festival. HOau. Det bobler, det bobler! Tenk det da.. Sitte på stranda med dine aller beste venner, det er bål der og så varmt at man kan bade selv om det blir seint, noen spiller gitar og folk synger.. Åååh. Kjenner jeg blir helt vaaarm inni meg. Sol inne, sol ute, sol i hjertet, sol i sinnet.. Så begynner det å lukte eple.. Jeg assosierer eplelukt med barnehagen ser du.. Da ser jeg for meg de hvite koppene med melk i og bytting av matpakker.. Jeg brukte å få en kopp med brennmerke i, og jeg syns den var fantastisk tøff. :D Hoh. Jeg blir litt glad av å se på sonen.. Men bare i veldig småe mengder.. Han som er på nå er egentlig litt søt, han er så glad. :D "Send masse påskebilde, da blir eg veldig veldig glad!" Men når man ser på det heeelt til barnetv begynner, kan det kanskje bli litt mye av det "gode".. Nå synger han på Kylie's sang.. Dennn derre: "Two hearts are beating together.. I'm in looveee, I'm in looovee" Han er søt altså. xD Hahah. Skeive tenner.. C: Han har sikkert drukket masse kaffe.. HAha.

Raumarock <-SEE HER. RAUMAROCK FTW LIZM.


Tenkte egentli på å bare legge inn videoen her, men jeg orka ikke finne ut hvordan jeg gjorde det. xD HAHa. Sååå check it out.. Om det da ikke bare er mamma som leser bloggen min, for hun har allerede sett den.. "Syns du har blirr litt sløv med blogginga i det siste, Tanitaa.." Hahaha. Jaja.. Bra hun gidder da vertfall. xD

Ingen kommentarer: