tirsdag 22. april 2008

Oppsummering eller no.

Okei. Dette må jeg si er dårlige greier. xD Jeg har da ikke skrevet noe som helst her på kjempelenge, uansett hvor mye jeg har gjort.. Og forrige innlegg skrev jeg når det var kaldt og sludd ute, men nå har det faktisk nesten blitt sommer! Eller.. Været er ihvertfall sånn, og jeg har blitt solbrent i panna. xD Huh. Men det er godt. Kjempegodt, har ikke vært i så godt humør som jeg er nå på lenge. :D Må være sola.

Jo, det som har skjeddd er at fraa 4-6 april så var jeg og Martine i Kristiansund på UKM-fylkesmønstringa, vi kom ikke videre med dans og vi kom ikke videre med utstilling.. Anyways var det supergøy! :DJeg så ut som en backpacker da jeg dro, jeg fikk testa ut festivalsekken min. Hiha. Den funka. B-D Vi trengte oss inn blant gitarspillende kjekkaser den første kvelden og satt der å sang med så godt vi kunne. B-D Vi fikk også kylling med ris til middag, akkurat det vi hadde gjetta på.. Eller forsåvidt, nesten.. Begge tippa det ble noe med ris.. Og ja. Vi dansa på søndagen, og vi måtte stå opp halv 8(!) for å være med på tekniske prøver.. Dæven. Det er faktisk ekstremt godt å sove på tribuna i salen. Mmmhmm. Vi var kjempenervøse, som vi alltid er.. ALLTID vurderer vi å trekke oss å aldri mer danse og lignende før vi skal på scena, men jeg er overbevist om at det er da det blir best. ;D Etter vi opptrådte fikk begge to totalt blackout og huska ikke hva vi gjorde eller hvordan det gikk, vi satsa derfor på at det gikk bra. xD Gøy var det.

Hmm.. Jeg sier det er så mye som har skjedd, men kommer ikke på noe å skrive om.. JO! Jeg har vert hårmodell! Jeg har gikk på catwalk og fikk syre hårprodukter for å være med på showwet. Modellene fikk det som takk for at vi ble med.. Vi fikk det i takk for at vi fikk gratis ny frisyre. Fantastiske greier spørr du meg. ;D Megafauna spilte og Therese dansa i pausa. Så jess.. Jo, og Anita var og så på oooog vi satt på med campingbil tilbake til hybelen. Følte oss som VIP lizm. Høhøa. Sååå spanderte mamma pizza på oss på ekspressssen, så tulla vi å snakka om masse teite ting.

Joooooo.. Og jeg har kjøpt gitar.. Shhhh.. En nyyydelig grønn Morgan. Hoh. YEah. Og jeg kan to sanger. Høhøhø. Jeg må være begavet. Eller s¨er det Gunnhild som er begavet, som har lært meg de to sangene jeg kan.. Litt fra begge sider kan jeg tenke meg.. Jeg har hittil i mitt liv funnet to plekter på bakken.. Vertfall i nermeste fortid.. Et gult og et rødt.. Jeg tar det som et tegn.. Jeg hang også med Magne en daaag, og det var gøøøy.. Vi spiste is og lo masse. Magne er seriøst en raring. Morsomt da. Hmmm.. Jo! Vi fant verdens største husker! Serrrriøst! Så store! Å du får deeen farta vettu! Wow. Såå hærli da. Toppen av lykke.. Apropo lykke, så fant jeg ipodledninga mi igjen! Som da hadde vert borte lengelenge.. Sååå jeg fant lykke i veska mi samme dag. YEah. Etter vi hadde huska ei stund droo Magne hjem, og jeg dro for å se "Alice". Et teaterstykke med masse funkye finesser og dans. :D Utrooolig bra. Handla om cyberspace, og om å finne den store kjærligheten på nettet. Wow.. Ganske sært var det, men så braa! Blir helt satt ut av hvor flinke de er å danse.. Hoh.

Noe annet jeg har tenkt på er hvor kuult det hadde vert å hatt sitt eget radioprogramm.. O.O Eller.. Ikke helt sitt eget, men sånn, to personer eller noe.. Har hørt en del på P3s Drillpikene i det siste, og fyyysøren så gøy det er. xD Sitter alene på bussen eller på ferga og ler jeg. Hohøh. "Hvor går grensen, lalalalala, lalalalala, lalalalala" De har så masse geniale og usaklige ting å snakke om. xD Anbefales virkelig. JEsssss. "Så er vi i gang!" <- På dansk.. Som i Peter Michael Muller.. Den danske radiohosten i Drillpikene.. Herregud. xD

OMG! Jeg hadde nesten glemt det! Jeg var ute å rei sammen med Anita en dag! B-D Hahah. Jeg rei på eeen hest som hette Skillingur, som er såå snill og søt at mmm.:D xD Ja. Vertfall.. Vi rei nesten heeelt ned til Leirvågen, og så stoppa vi ved ei hytte å bare lå i gresset å nøøøyt sola. Fyysåhæli. :D Vertfall, da vi skulle tilbake galopperte vi et stykke, helt til stigbøylen min på venstre foten datt ut.. Jeg er altså ikke en såå forferdelig god rytter.. Dette var den første rideturen på snart 5 år vil jeg tro, så veit du det. Siden stigbøylen ikke var fast i foten lenger, stoppa jeg hesten for å fikse det. Og i det jeg bøyde meg nedøver for å fikse den, skvatt hesten så den byksa til og jeg detter av på sia med rompa først! Jeg blir skrapa bortover grusen og roper funkye ting ut i lufta fordi det er så ekstreeemt vondt. Hesten står der bare å ser på meg, som om han ikke skjønner hva jeg gjør på bakken.. Tilslutt kommer jeg meg på hesten igjen og jeg ser for meg hvordan fallet så ut, og både jeg og Anita ler høyt. xD Men da vi kom fram, skulle jeg se etter om jeg var blitt blårumpe, da ser jeg DEEET skrubbsåret! Heftige saker liksom.. Dæven, derfor sitter jeg nå bare på den ene rumpeballen.. Hurra for rideturer! xD

Daaaa tror jeg.. Ferdig med å fortelle ting som er verdt å fortelle om... Jaaa.. Stort sett vil jeg tro.. Sååeee.. HEPP! Gå ut i sola oog ha det fantastisk I SAY!

1 kommentar:

Anonym sa...

<3seriøs raring<3