lørdag 8. mars 2008

PRICKNICK!

Før jeg begynner med det eeegentlige innlegget, må jeg fortelle om den dagen jeg var i kristiansund med UKM-bilder. Jeg tok daa bussen med bildene, hørte musikk til batteriet på ipoden gikk tom for så å gå over til p3 fra radioen i taket og halvsåv. Da jeg kom fram, ga jeg bildene til mamman til Martine, gikk rett pårt til fishanbua, spiste fishan og tok bussen hjem igjen. xD Guddigudd.

Vertfall. Det egentlige innlegget er PRICKNICK hos Gunnhild! Hurra! Etter skolen dro vi opp på svømmehallen.. Martine, Gunnhild og meg lizm. Der lodde vi mye, å venta på.. Ehm.. Ting. xD HAHaih. Svømmebriller + Martine kan være ganske morsomt altså. Virkelig. Etter svømming, dro vi på bunnpris å shoppa godis til pricknick. Såååå tok vi båten til Gunnhild's crib. Der laga vi oss sånn bolognese gryte eller noe sleeekt, som var. Tjoho. Outstanding! B-D Vi fyra i ovnen og rulla på madrassa. x'D Hæhja. Vi såå fiml. "populærmusikk fra vittula" ooog "Edward saksehånd" Å han eeer seriøst noe av det søteste jeg vet om! Awwhahw. Ogsååå laga vi Jade-boller oog brunostmuffins! xD Som også ble totally outstanding! Realy. Sååå.. Uhm. Hva mer?.. Musikk, bildetaking og lodding. hahia. Bildeserie kommer. B-D

Jahaja. xD KLUT!


ROMLOL! RolingOntheMadrassLaughingOutLoud.


Herremmz.


More, more, more! x'D


"Populærmusikk fra vittula"


"Tuuurn around!" Yoghurtreklameparodiering.


Dobbel turn around parodi. xD


Hohoh.


Hahaha.


Hihihi.


The Eggs


The best band


Like.. Ever..


Brunostmuffins! :D


Så så vi på søte Edward. C:

Ingen kommentarer: