tirsdag 4. mars 2008

Gjørmebesjafro.



Dæven. Begynner å bli lenge siden jeg har skrevet nå, og jeg merker at jeg egentli glemmer hva som skjer. Når jeg ikke skriver det ned liksom. Okei.. Hmm. Hva har skjedd i det siste.. Vi har begynt å tegne kroki på skolen.. HAHA. Jo. På tirsdagen var alle fra skoleteateret å spiste pizza. kjempekoslig. B-D Hoh. Å for å rette opp ryktet til media-klassene hadde Magne redigert Aladdin filmingen og brent det ut på dvd til alle sammen. ;D Hoh. Så startet Eirik en trend som gikk ut på at alle skulle signere dvden. Dette ble ekstremt poppis. Hm. Jeg må virkelig tenke hardt for å klare å huske hva som har skjedd altså. :s Uh. Anita og jeg vaska forrestn hele hybelen en dag! Eller.. Vertfall kjøkkenet og badet. Vi vaska til 12 på kvelden og fyyyy så bra det ble! Hohoho. Det tok virkelig av. Vi vaska do, dusj, vegger, ovn, vannkoker, brødrister, gulv, pizzarist.. ALT lizm. Og Anita brukte krone. YEah.

Martine hadde også fest en dag. Eller.. På lørdagen. Da jobba jeg fra 5-10 på morgenen, kom hjem, såv, spiste, skifta, møtte Anita og dro til Martine. Men, der var ikke Martine. Bare Guro, Gunnhild og Olemann, som jeg forresten er ganske sikker på at fant tonen. Hihihi. Gunnhild og Olemann liksom. Hiah. Før Martine og Karina kom, gjemte vi oss inne på kjøkkenet, som er så lite som et kleskap. Åfy så gøy det var. xD Vertfall.. Therese tuperte hår, Thomas og Karina masserte føtter, jeg tegna på folk og Gunnhild fylte boksa si med morsomme tegninger og sitater. Det gikk for det meste i sitater fra mannen som elsket yngve. Det sto "KUG" på ca alle som var der, utenom på dem det sto "tisselur" eller diverse på. Vi hørte musikk og lo helt til den sinte damen kom opp. "No e festen slutt!.. Så respektlaust.." Huff. Derfor flyttet vi hele festen til Linda. Som bor kjempelangt borti hauene. Vi lo, sang og gikk baklengs. Hurra. Når vi kom fram satt vi der. Og satt og sattogatatstat,. Ja. Og som alltid tok det en stund før livet kom tilbake. Da spiste vi isbiter og sang høyt til bigbang. Hor Linda var det også en lekemus. xD En durende lekemus som ble veldig populær. Hohoh. Da klokka var rundt halv 5-5, begynte vi å bevege oss mer. Da hadde også personen som gjør at livsgleden min synker dratt hjem igjen. Det gjorde seg. Hah. Tilslutt fant vi ut at vi burde begynne å gå hjem, siden jeg måtte stå opp klokka 10 fordi jeg skulle rekke 11 ferga foordiiiii jeg skulle på jobb kl. 13. Det gikk fortere å gå til Martine enn fra Martine til Linda. Da vi kom dit, var det låst og Martine hadde ikke nøkkel med seg. Hurra. Sååå Gunnhild og Guro fikk ikke med seg sovepose eller liggeunderlag til meg. Vertfall.. Låst. Vi måtte da gå enda lenger for å komme til miin hybel. Klokka var rundt 6, og det var 4 timer til jeg skulle stå opp. Vi møtte også folk som var ute og gikk. Jeg syns det er helt forferdelig rart å se folk ute så seint. :p Da vi endelig var framme slengte jeg overmadrassa mi, tepper og alle skjerfa mine på golvet. Der såv Guro og Gunnhild. Martine såv i stolen. x'D Hahah. Dagen etterpå var utrolig nok ikke så tung som jeg hadde trodd. Jeg klarte å stå opp uten problem. O.O Hoho. Hmm. Jaaa.

I DAG! I dag var det skidag på skolen! :D Tusten ftw! Oj. Ja. I går kom mamman min med skia mine, og masse frukt! Hun sydde også skiboksa mi! Ååå satt middag i kjøleskapet. Wow liksom. Og jeg var ikke der en gang. Jeg var på skolen å lærte musikkgeeksa å sy skjørt. xD Haha. Vertfall. SKIDAG! Møte opp på skolen klokka ni i dag for å ta buss opp i trekket. Masse snø! Masse vind. Men sååå gøy. Å drithæli føre. :D Masse pudder. Mmmm. Jeg kjørte sammen med Therese. Tjohoy. Okei. Superskrivepause. Frustrerte Fruer begynte plutselig. Pause! -Skrivefort- Vi rente oss også på en sklie som var der! HAha. Herreguud så gøy. xD Hoh. Sååå grilla vi og drakk kakaoo åå holdt på å blåste vekk. Men gøy. Gøygøy. Lol. Etter masse skigåing og en gang med snowboard tryning tok vi bussen ned igjen. Men før det rakk en hund å pisse på skiposen min! x'D Føkkings dritthund! Hoah. Jeg og Therese tok bussen ned til hurtibåtkaia oog satt der å drakk kakao. Sååå dro vi opp på G-turn oog jeg kjøpte sko! :D HURRA. Superfine DC. Sååå tok jeg bussen opp til meeeg, spiste fiskeboller, så step by step, skifta og dro ned på skolen for å danse. Dansdansdans. Hoh. Martine og meg, UKM-terping. Og det blit såå braaa! :D Men huff så slitsomt. Vi dansa fraa 5 til ti over hal 8. Da sprang vi ned til bussholdeplassen, hvor jeg fant ut at min buss ikke gikk alikevel. -_- Så jeg måtte gå heeelt opp igjen med cdspiller på skuldra. Hoh. Derfor sier jeg deg.. Min energi har overgodt seg selv i dag. Virkelig. Sååå når hører jeg at senga roper på meg. C: Da snakker vi godnatt.


Oj. BTW. Jeg har fått også fått jobb på Hovefestivalen! Det vil si, gratis festivalpass og campingplass! :D Mmm. Denne sommeren blir nydelig.

Ingen kommentarer: