torsdag 13. mars 2008


Da tenkte jeg at jeg skulle fortelle om så fantastisk bra mitt liv er! Eller.. Joda. Først en ekstrem opplevelse med masasjestolen på jobben til mamma, som endte i totaaaalt latterkick. Herregud. Meg, stol og pauserom. Holdt på å dø jeg! xD Senere fortalte mamma meg at The National Bank skulle spille i brattvågen, ooog man kunne få kjøpe billetter til både Kaizers og The National bank konsertene til kun 400 kr! Uhuh. Jeg ringte derfor fort til Gunnhild for å fortelle de fantastiske nyhetene, som hun forresten visste om fra før. xD Mennn d var en gøy telefonsamtale uansett. Etter jeg hadde bestemt meg for at uansett om noen ble med eller ikke skulle jeg på konserten, dro jeg og Helene opp på Myra for å se på kulturskolen sin danseforestilling. Guddigudd. Jeg ble btw huka tak i for å styre musikken.. Haha. I følge meg var jeg supergo! xD Hoh. Joda. Vertfall.. Da jeg kom hjem ringte jeg til Martine for å fortelle henne om de fantastiske nyhetene, som hun også visste fra før.. xD Herre.. Men hun ble med! Jezz. Hun OG Karina! Yeah. Ådudæven som konserten tok av! :D Altså, ja.. Mmm.. Thomas og Nikolai lizm<3 Thihihihi. jeg tenker at alle som var der var ekstremt fordomsfulle og selvgode.. Uansett hvor vi gikk fikk vi beskjed om at det ikke var vits i å gå dit, enten fordi, "Neeei, dørene e stengt enda alikevel." Eller "Halo?.. Bandet ekje der altså!" Hahamahm. Men vi carea. Tjohopp. Konserten=Fantastisk bra. Kan ikke vente med å høre dem på Hove! :D På mandagen var det klaaart for Kaizers konserten! :D Der ble vi litt flere folk. Gunnhild, Martine, Guro, Brit, Karina og Anne Berit. ;D Denne gangen minus Karina. Martine, Brit, Karina og meg tok buss fra Helland til Moa og videre derfra til Brattvågen. Hoho. På bussen kom det en kjekkas som ligna på Helge i Mannen som elsket Yngve.. Han hadde Kaizers tskjorte, og da skjønte vi stor sett hvor han skulle.. Vi gikk av rett over kulturhuset og måtte stå ute å vente en god stund før vi fikk komme inn.. Men det var sååå verdt det. ;D Det var også et par karer der som jeg er sikker på at jeg har sett før.. Skummelt.. Sjølvgode å høylytte superkaizersfanen. Hahalolz. Jaujau. Vi ble tilslutt sluppet inn, og vi sprang rett til døra og sto der til vi ble sluppet videre inn. Det tok også en goood stund. Hiha. Da vi ble sluppet inn sprang vi helt foran! Hvor vi igjen måtte vente superlenge før det begynte.. Men når det begynte ble det press fra de to blonde sakene på høyre sia mi. Saatan. Dummedumme.. Men jeg carea. HÆhæh. Oh. Rett og slett DRITBRA konsert! De skal på Raumarock! Dustorealpakkaliksom. :D Blir så bra. Oh. Janove så på meg under en av sangene og jeg tror jeg ble forelska. Helt seriøst. Jess. Etter konserten huka vi tak i The kaizers for bildetaking! xD hiohio. klart. Så dro Martine og meg til fergekaia for å ta 2 ferga eller noe sånt over.. På en mandag. Vi sang maestro så det joma! Det tok av, og det så helt sikkert ikke ut som vi var de mest edrue personene der.. xD Hah. Hurra. Dritbra vertfall.. Mmm. Løv it.

Ingen kommentarer: